PROGRAM OCHRONY KLIENTÓW

W trosce o klientów serwisu MyBill, został wdrożony program ochrony klientów.

Program jest przeznaczony dla użytkowników którzy skorzystali z płatności serwisu MyBill i zostali wprowadzeni w błąd, nie potrafią skorzystać z usługi lub system płatności nie zadziałał tak jak powinien.

Jak to działa?

Prawidłowo wypełnione zgłoszenie reklamacyjne przekazywane jest kontrahentowi przez Administratoraw terminie do 3 dni od dnia jego zarejestrowania. Kontrahent jest zobowiązany rozpatrzyć reklamacjęw przeciągu 7 dni.

Jeśli kontrahent serwisu MyBill który świadczył usługę na rzecz użytkownika, nie wywiąże się z procesu reklamacji rozpatrzonej na korzyść użytkownika, administracja serwisu MyBill zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych na rzecz użytkownika.

Warunki korzystania z programu ochrony klientów

  • Dokonanie transakcji za pośrednictwem MyBill
  • Zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem formularza internetowego bądź też listownie na adres strony
  • Prawidłowe uzupełnienie wszystkich wymaganych danych w formularzu reklamacyjnym znajdującym się pod tym linkiem

Regulamin Programu Ochrony Klientów dostępny jest pod tym linkiem

Regulamin dla Użytkowników Końcowych transakcji SMS Premium Rate dostępny jest pod tym linkiem

Program jest przeznaczony dla użytkowników którzy skorzystali z płatności serwisu MyBill i zostali wprowadzeni w błąd.